sandramedk

.. Vi kunde inte hålla oss borta från varandra

Kategori: Allmänt

.. Eftersom att det fanns tacos kvar från gårdagen, vilket är den bästa frukosten då man druckit vin dagen innan så bjöd jag in Lisa & Maria till en taco-brunch. Klockan halv tolv plingade det på ringklockan och de ramlade in. Lisa såg nästan tårögd ut då hon såg att maten redan stod på bordet, redo att ätas. Efter det blev det ett traditionellt slappt häng och Lisa utbrister "- Detta känns som vi är i Kanada just nu!". Vi diskuterade Lisas huvudvärk, beställde biljetter till Stiftelsen som spelar på Nöjesfabriken den tjugoandre februari och försökte få Maria att drick thé. Dessutom lyckades jag tappa en skål med tomater och sallad i golvet, blev till att samla ihop gladbitar och plocka fram dammsugaren, allt detta under fniss från gästerna. 
 
Efter att Maria har suttit tyst ett tag säger hon: "- Jag får en tvångstanke om att jag måste krypa under (igenom) din säng!". Sagt är gjort! Vänligen titta in följande bildserie. Böj huvudet åt vänster när du kikar in bilderna, bråkar lite med min nya dator just nu och tyvärr vann hon med 1-0. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: