sandramedk

Dåligt --> Mindre dåligt

Kategori: Allmänt

Irritationen sprutade ut genom öronen på mig när jag tillslut fick komma ut utanför Oxen's väggar. Trött, grinig och hungrig. Vissa människor är bara så hopplöst irriterande. Klockan fem över stängnngstid går folk fortfarande och lallar bland hyllorna, Argh! Det gör inte saken bättre.

MEN med Håkan H's senaste platta på riktig hög volym i bilen hem så blev jag plötsligt på bättre humör, när jag kom hem satt mamma och pappa och kollade på Färjestad - HV71, där fastnade även jag. Grattis FBK! Tummen upp!

Morgondagens planer:
- Klockan 08,00 kommer Linda och det blir återigen ett par timmar med projektarbetet.
- Klockan 12,00 ska jag vara i Skara och träffa min balklänning, Spännande!
- Klockan 15,00-20,30 blir det jobb jobb jobb!
- Sedan? Utgång Skövde? Chillidill? Förslag? Hör av er..

Nu är jag supertrött och ska gå och placera mitt huvud i horisontellt läge på min kudde.
 
Godnatt allihopa!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

  • therese säger:

    åh va spännande att prova balklänningen! =)

    vart jobbar du förresten?

    2009-04-08 | 22:44:57
    Bloggadress: http://theresewiktorsson.blogg.se/
  • mie säger:

    BARA ETT TIPS



    Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



    Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



    Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

    2009-04-08 | 22:51:48
    Bloggadress: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: