sandramedk

".. du kan stoppa mynten i lådan där."

Kategori: Allmänt

Jag (Kassörska): "- Hej hej!"
Kund: "- Hej!"
......
Jag:" - Då får du dra ICA-kortet en gång till, det gick nämnligen inte in. Testa en gång till. Okej, testa ännu en gång och dra ifrån andra hållet. Okej, jag drar det här hos mig istället. Så, här får du tillbaka kortet."  
Jag: "- Va det bra så?"
Kund: "- Ja, tack"
Jag: "- Då blir de 746 kr, på summan?"
Kund: "Ja tack!"
Kund: "- Och rabatten på cookie´s:en har du dragit av?"
Jag: " - Japp, det är fixat du kommer kunna se det på kvittot sen också"
Kund: "- Jättebra."
Jag: "- Så då kan du godkänna också .. på OK-knappen .. aa den gröna.
Jag: "- Sådär, och nu kommer kvittot där."
Kund: " Tack ska du ha."
Jag: "- Tack tack!"
Jag: "- Hejdå
Kund: "- Hejdå


Multiplicera detta med sju timmar, lägg på ett stort flin och en övertrevlig röst och en mage som gör ont så har du mig och min dag i ett nötskal!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: