sandramedk

Effektive Sandra!

Kategori: Allmänt

  • Projektredovisningen, Check! Avklarad! Ni fattar inte hur bra det känns!
  • Svängde in hos frisören för att boka en klipptid tills på måndag. Förslag på hur?
  • Ringde till Korpen och bokade in mig på två pass som jag ska träna nu senare ikväll, samtidigt skaffade jag mig en internetinloggning så att jag kan boka via datorn. 
  • Ringde till KSS och anmälde mig till att bli blodgivare. Nästa torsdag (min födelsedag) ska jag in och fylla i lite papper och sånt där krafs i skövde, men tappningen ska ske i Mariestad.
  • Lagade mat åt mig och mamma, dock inte speciellt avancerat; Spagetti Carbonara ;D
  • Satte igång att baka bröd, som jag nu märkte inte kommer bli fädigt innan jag ska in till stan, hmm .. problem!

    Ska somsagt in och träna om en stund, sedan när jag kommer hem måste jag sätta mig med att söka till högskolor. Herregud Sandra, varför ska ju alltid vara ute i sista minuten? Just nu har jag egentligen bara en utbildning som jag ska söka till.. Förslag här med kanske?

    Tjing tjing!

Kommentarer

  • Karin säger:

    Blodgivare, great. Det har jag också funderat på, jag har bara så svårt att få saker gjorda.

    2009-04-16 | 11:45:36
    Bloggadress: http://kassettbandstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: