sandramedk

En alldeles varm och bra dag!

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? En bra dag i allmänhet!
Dagens klädnad? Svarta mjukisbyxor, vit t-shirt med tryck och en svart kofta.
Humör: Jag tror jag är ganska glad!
Planer under resten av dagen? Ska börja med Massageuppgiften, lägga mig tidigt!
Bästa idag? Nu måste väl ändå våren vara här !
Sämsta idag? Att jag har ätit alldeles för många ägg idag!
Tack till.. Kajsa och Kaj som lät mig följa med dem i bilen imorses då jag typ försov mig..
Ser på: Grey's A klockan 21,00
Lyssnar på: Veronica Maggio
Dricker: Bubbelvatten
Äter: Ägg.
Läser: Massagehäfte.
Vädret idag? Riktigt skönt och härligt!
Dagens ord: 

Vi satt i gräset och pratade om när vi var i Tyskland:
Linus: - ..Jaa och han gubben har du byggt vårat bibliotek också!
Linnea: - Ja, jag vet skit coolt, men varför just vadsbo's bibliotek?
Snark! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: