sandramedk

En sten har lämnat mitt tyngda hjärta!

Kategori: Allmänt

ÄNTLIGEN! Jag ser lite ljus i tillvaron! Det har hängt över mig så länge nu men YES! Gud va skönt! Jag pratar om den där krångliga balklänningen! Äntligen har jag, mamma och en superduktig kvinna på AG:s textil i Lidköping lyckats lösa vårat problem med mina broderier som jag vill ha på min klänning. Vad som gäller nu är att jag ska göra egna applikationer, jag ska sy dit paljetter, stenar och gud vet vad på en tygbit av nåt slags chiffong-liknande tyg. Sen ska jag finbroderera med 2-3 trådar runt hela mönstret.. Jag har köpt över 300 paljetter, nu behöver jag bara tid, ork, tur och mycket kaffe!

Under samma besök införskaffade jag mig linnetyg, foder, tyll, dragkedja, spets och mönster. Snart får även min studentklänning se solens ljus! Hoppas att allt kommer bli som jag vill!

Idag är det jobb som gäller mellan 14-21.15. Jag skulle varit med och spelat volley i kväll men det blev ju inget med det. Jag behöver tacka ja till alla jobbtillfällen som jag får nu, pengar kommer det ju inte direkt finnas i överflöd nu i dessa tider, speciellt inte eftersom jag ska skaffa mig en symaskin nu i den här veckan eller nästa!

Undra om solen äntligen har nåt terassen på baksidan, för nu ska jag ut och läsa bok, lyssna på min mp3 och lapa sol i min nyinköpta supersnygga bikini!

Ha en bra dag allihopa! KRAMAR!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: