sandramedk

Firandet av Kycklinghelgen fortsätter

Kategori: Allmänt

Vaknade upp imorses och kände mig så himla glad. Jag vet verkligen inte varför!

Gårkvällen var prima. Först var vi ett gäng här, snackade spelade lite spel och så. Sedan fick vi skjuts in till stan, blev först en sväng in på Björnes där vi stannade en stund. Det vi tjejer hade som prioritet ett inne på Björnes var: TOA! Vi kommer in och tar trappan ner till toan på undervåningen, jag kliver in i en sån där ruggigt snuskig bås-toalett och stänger dörren med lite för mycket kraft och "Aj och Oj!" Min fot var i vägen.. Nu låter det som jag överdriver men det rann verkligen blod.. De hade inget plåster på Björnes så jag fick ta Linn's begagnade plåster (Tack!) Det blödde igenom och jag fick blod på mina nya ljusblåa strumpbyxor! Fasiken också! Fred hade under tiden sprungit till Gamla stan där han kände någon och där hade han hämtat ett plåster, flera plåster.. Blev omplåstrad och pricken över I:et kom när Linda och Therese lyckades få tag på coachtejp, blev superbra tillslut och partyt fortsatte! (Tack allihopa för hjälpen!)

Vidare till Statt och där inne spenderades resten av kvällen.. Mycket trevlig kväll med mycket trevliga människor. Nästa gång Therese, då ska vi sätta vår  nya plan i verket! ;D Grattis btw ;)

Somsagt vaknade upp vid halv 9 och jag mår fortfarande helt underbart, jag tror det är vädret! Sitter med pappas laptop ute på terassen just nu och har det superskönt.

Senare ikväll ska jag och Linda hålla på med vårat projektarbete, är det någon som har några planer för ikväll jag är öppen för alla förslag! :D Grillning?

Ha en fortsatt Glad Påsk allihopa! Kramar!

Kommentarer

  • therese säger:

    äh det var så lite så, det är sånt man har kompisar till, att bli omplåstrad när det behövs!



    Ja det var en mycket, mycket trevlig kväll som vanligt :)

    tack ;) och jag kan knappt vänta tills nästa gång och se hur det går med planen! :P

    2009-04-12 | 14:27:11
    Bloggadress: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: