sandramedk

Packa, baka bröd och läsa Veckorevyn ..

Kategori: Allmänt

Steg ganska nyss in i huset med fyra väggar, på ****vägen. 5 i Hassle (vill inte ha nån läskig person som kommer hit och skrämmer mig!) Jag åkte med mamma hem. Innan dess var jag och Sara T på ICA och handlade lite saker inför imorgon. Imorgon ska vi på Hajk, kalaskul! Jag älskar att sova i tält ! (.. även fast vi ska bygga och sova i vindskydd) Mamma håller på och lagar maten, sedan ska jag sätta igång med mitt brödbakande och sedan får jag väl kolla om det finns nån fungerande cykel, och sedan får jag bröja packa sovsäcken etc.

Hade "prov" i Svenska idag, Heja sa jag! Stampe gör inga normala prov, han krånglar till det, och jag tycker iallafall inte att man ska överanalysera en sån bra berättelse som vi fick och just därför så skrev jag inte alltför mycket, utan bara flummade runt som vanligt på hans prov .. ;D Blir nog bra!

Veckorevyn kommer jag nog att läsa ikväll också, btw har jag slutat premenurera(!?) på den nu, skönt. Igår åkte ragatan ut på Project Runway och favoriten Leanne vann igen, Toppen! Heja Heja, eller hur Nadia? =)

Nu kurrar min mage, punkt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: