sandramedk

Planering inför den fortsatta veckan ..

Kategori: Allmänt

IMORGON: Klockan 2 trampar vi iväg på våra cyklar ut till Torsö, Hajk! Kommer bli väldigt intressant måte jag säga, kommer nog bli kul! Har dock inte kollat upp cykel än som sagt, men det kommer ..

TORSDAG: Vaknar upp mitt i skogen, förhoppningsvis inte helt genomfrusen och ihjälmyggbiten! Det är också valborgsmässoafton, jag har bara ett krav; jag ska se en eld. Sen vad som händer efter det det är upp till gudarna, grillning? utgång? grillning och utgång? Förslag? Jag vet vad du vill Therese ;D

FREDAG: Hoppas att jag har tid att åka till Björneborg med pappa, det är skivmässa på gång. Är dock lite skraj men det ska inte få stoppa mig, hoppas jag hittar många fina klipp! Om jag inte åker på skivmässa så beror det på att jag inte hinner och det är projektarbetets fel. Kämpa!

LÖRDAG och SÖNDAG .. Inga planer, joo förresten ska jobba på lördag mellan 14-19 men annars inget planerat. Hoppas att alla som läser det här kommer med minst ett förslag  på vad man kan göra på lördag förmiddag/ lördag kväll/ söndag? Öppen för ALLA slags förslag, från kräftgång till schack.

Hoppas ni har det bra, tänk på mig i skogen! Kramkram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: