sandramedk

Tisdag 21 April 2009

Kategori: Allmänt

Kom hem från Skara för en stund sen, har varit hos min sömmerska och testat balklänningen en sista gång. Den är helt underbar! När jag har fixat till det med paljetter och krafs så kommer den bli precis som jag vill! Jag kunde aldrig sluta kolla på den, gud va kul! :D

Imorgon blir det att fira 51 dagar ( vet jättefånigt) men jag tror och hoppas det kommer bli toppen!

Och sist men inte minst, GRATTIS NADIA VAZIRI! Äntligen är du 18 år! På fredag blir det kalas hos henne, med tårta och volleyboll, Toppen! Grattis Grattis Grattis, hoppas du haft en underbar dag!

Kramar till alla som vill ha från mig!

Kommentarer

  • Pragna säger:

    heey!!

    hur e de? Det var ett tag sen nu men jag hoppas att allt perfa med dig:)

    Och det kommer att bli Skitnajjs imorron!! Party;)

    2009-04-21 | 19:49:20
  • therese säger:

    åh brun klänning är så fint! :D det funderade jag oxå på innan jag bestämde mig!

    2009-04-21 | 20:30:07
    Bloggadress: http://theresewiktorsson.blogg.se/
  • Nadia säger:

    Va kul med klänningen! :D TACK gulli-gull Sandra! ^^ och jag vill alltid ha en kram, det vet du ^^

    2009-04-21 | 21:12:27
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: