sandramedk

Utmaning!

Kategori: Allmänt

1. Hur gammal är du om fem år? 24 år
2.Vem var den sista du träffade? Mamma är där nere, annars var det Evelina Löfnertz.
3. Hur lång är du? 182
4. Vilken var den senaste film du sett? "Hur man blir av med en kille på 10 dagar"
5. Vem ringde du senast? Linda (igårkväll)
6. Ditt senaste sms och till vem? Till Berglund och berättade att vi såg Lasse Berghagen!
7. Vad är helgens planer? Det var en bra fråga, har inte tänkt så långt framåt än!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både och, beroende på till vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Sambo.
10. När såg du senast din mamma? 2 minuter sedan?
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 07,13. Ställde klockan på 07,03 och snoozade två gånger med 5 minuts intervaller!
13. Har du någon gång hittat en katt? Näe, köpt/ hämtat, ja!
14. Vilken är din favoritplats? Brommösund eller utomlands med snorkelmöjligheter!
15. Vilken plats föredrar du minst? Historia/Svenska lektioner, i den salen alltså!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag är lycklig och har en kille/man och kanske barn?
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? Det var nog Fred, i datasalen kommer inte ihåg varför dock!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej gud nej, de spelas förfullt i det här huset! 
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med! På sommaren när det är varmt kan ibland tröjan åka av..
2. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej, men blivit "på-spydd" ;D Joo förresten, pappa när jag var typ ett par år!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota lätt!
26. Är du social? Jag vill tro att jag är det iallafall! :)
27. Vilken är din favoritglass? Klings glass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Jag hatar verkligen den frågan, jag tänker inte svara!
29. Tycker du om kinamat? Smaskens!
30. Tycker du om kaffe? Ibland, från gång till gång.. Men kan bara dricka ur kopp (INTE mugg), vid enstaka tillfällen en sån där "to-go"-mugg.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? Nej fram och tillbaka i sängen, kan aldrig ligga still har man fått höra.. :)
33. Kan du spela poker? Kan och kan, vet nog hur man gör iallafall.
34. Tycker du om att mysa? Självklart?!
35. Är du en beroendemänniska? Det vet jag inte direkt ..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nepp men många runt omkring! Btw på torsdag! :)
37. Vill du ha barn? Det vill jag absolut.
38. Kan du några andra språk än svenska?Engelska, och ytterst lite franska har läst det i sex år men njaa..
39. Har du någonsin åkt ambulans? Två gånger, dels "skidolycka" i Arvidsjaur och även Andningsvårigheter i skolan, gud va jag var rädd då!
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav
41. Vad spenderar du helst pengar på? Konserter, kläder och accesorarer, upplevelser!
42. Äger du dyra smycken? Verkligen inte!
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svår fråga! Thorold och Berglund ligger högt upp på listan. Tänkte även på en tjej jag träffade en gång (Emma) som är en kompis till en gammal pojkvän, hon var så jäkla skön! Hade velat träffa henne fler gånger :D 
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt sönder-ärrade knä, ramlade med cykeln i lågstadiet!
47. Vad har du för ringsignal? Stop - Veronica Maggio
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? På vinden, yes flera lådor!
49. Flirtar du mycket? Det tror jag inte :)
50. Vart togs din profilbild? Den är tagen av Linda på färjan till Danmark i somras
51. Kan du byta olja på bilen? Det tror jag inte, men jag kan byta däck och jag kan tanka! :D
52. Har du fått fortkörningsböter? Nejdå, min mamma jobbar med domar gällande fortkörningar så nej tack!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sjöjungfrun - Camilla Läckberg. LÄS!
54. Läser du dagstidningen? TSL, ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckorevyn, men ska hoppa ur! 
56. Dansar du i bilen? Ja faktiskt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3, just nu!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Att Lasse Lindh spelar i Gbg den 2 maj, jag vill dit!
59. När var du i kyrkan senast? Det var i vintras när mitt kusin barn Frans-Noa föddes.
60. Vilka utmanar du? Nadia Vaziri, Therese Viktorsson, Christine Bengtsson och Evelina Löfnertz. Lycka till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: