sandramedk

Vad är en underbar dag i solen, alldeles alldeles..

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? Riktigt bra, ingen kan göra mig så glad som Elsa! :D
Dagens klädnad? Gråa, korta mjukisbyxor och en vit och grå randig huv-top! 
Humör: Jag är kär i våren och allt som hör till.
Planer under resten av dagen? Träna volley klockan 17,30, sen ska jag vara hemma med familjen, Erik och Elsa sover en natt till !
Bästa idag? Min sömmerska smsade mig, ska kolla på den nästan helt klara klänningen på torsdag!
Sämsta idag? Katt + vit bilklädnad = Arg bror ;D
Tack till.. Majskrokar
Ser på: Ingen tv en dag som denna!
Lyssnar på: Elsa som skrattar!
Dricker: Mjölk
Äter: Tacogratäng
Läser: TSL. Grattis Karin Lundgren! =)
Vädret idag? Toppklass!
Dagens ord: 

Linda: ..Perceptuella..Kinesiska..Visuella
Sandra:
Haha Kinetiska! Inte Kinesiska!
Linda: Jag vägrar att säga det ordet på redovisningen!
Sandra: Haha, aa visst lycka till! ;D

Kommentarer

  • Karin säger:

    Iiiiik, tack! :D

    2009-04-06 | 17:15:04
    Bloggadress: http://kassettbandstankar.blogg.se/
  • Elsas mamma säger:

    Hejsan!! Jag vill oxå höra henne skratta=) Längtar ihjäl mig!!!!!!!!!!!! Hoppas ni har det mysigt! Kram kram

    2009-04-06 | 20:37:35
  • SandramedK säger:

    Åh! Håll ut, hon är snart hemma igen! Just nu sover hon men imorgon bitti ska jag ge henne en kram från dig! :)

    2009-04-06 | 20:45:46
    Bloggadress: http://sandramedk.blogg.se/
  • Anonym säger:

    kattjävel!



    Fast han är rätt rolig faktiskt...

    2009-04-08 | 21:19:00

Kommentera inlägget här: