sandramedk

Spolar tillbaka ett par dagar ..

Kategori: Allmänt

Måste du berätta om tidigare i veckan.

I tidags var jag i Skara och träffade min balklänning, den blir Toppen! Det kommer nog bli jättebra alltihop bara allting blir som jag vill.

I onsdags var dagen minst sagt stressig. Först var det skola. Sen var det en utflykt med Friluftsliv. Det bar iväg ut till Hassle, där grillade vi krabbelucker(?!) och sköt luftgevär. Hehe det var riktigt roligt! Sedan for vi hem, duschade gjorde mig iordning och packade ihop lite grejer, och väntade på Christine att hon skulle komma sen åkte vi ut till  T-boda till Fred. Det var ju 51 dagar kvar till studenten ;D Minst sagt trevligt. Sedan åkte vi till Skövde, Bogrens. Sov i Töreboda och somnade kanske 3-halv 4 och hade ställt klockan på 6. Mindre rolig morgon och min födelsedag! Christine, Eve, Jag och Fred åkte Törebodabussen in till Mariestad, Haha! Vissa mådde ju bättre än andra.

Blodgivning på KSS senare under dagen, gick prima inga problem! Kommer bli kul att sätta igång, min första tappning har jag den 16 Juni. Klockan 18 kom mormor, moster och kusinen till mig och vi käkade smörgåstårta, MM! Det var trevligt och dagen var lyckad! Den började med grattningar klockan 00.00 först av Christine och sedan av de andra. Fortsatte i skolan och även av sjuksköterskan på blodcentralen. Hemma fortsatta det och sist men inte minst av pappa som kom hem på kvällen. Jag fick ett halsband att ha på balen i present och pengar till symaskinen, presentkort och lite mer pengar. Tack allihopa som grattade mig. Synd att du verkade glömt av det bara..

Ska nog försöka att få tag på lite bilder från dagarna som gått, ska se om jag lyckas med märker nu ju!
Ha en trevlig och solig dag/helg! KRAMAR!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha krabbelurer Sandra ;D och är såå nöjd över att jag var nr 1 som gratta dig :D

    2009-04-25 | 18:08:55
    Bloggadress: http://christinebegtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: