sandramedk

TOday och TOmorrow.

Kategori: Allmänt

Vaknade för en halvtimme sedan, solen lyste in genom fönstret och jag vaknade upp och kände mig Glad! Glad! Glad! Sitter nere i vardagsrummet och har precis käkat lite frukost, har på MTV i bakgrunden och bloggar samtidigt.

Så vad händer idag?

Om en stund ska jag ta på min bikini och ta med historiaboken och sätta mig ute i solen, underbart det är ju bara April. Mamma och pappa ska till Skövde så jag har dagen hemma själv också skönt med lite egentlid, kanske ett bad? Sen har jag lite planer på att börja med min studentklänning. Imorgon kanske det blir grillning? Hoppas det, det vore kul. Jag vet EN som inte ska ut i kväll, trots troligtvis grymt mycket folk och Basic Element som kanske vore kul och sett, nej NEj! Jag ska inte ut ikväll, det blir inget med det. Och övertalning fungerar ej ikväll!

Så vad hände igår?
Jag spenderade eftermiddagen/kvällen hos Nadia. Vi spelade volleyboll, grillade, snackade och planerade inför spex på studenten. Kommer bli riktigt kul allting, iiiiiih! Nadia hade även bakat fruktanvärt god tårtor, Heliga ko! Bra jobbat muppipluppiknupp! ;D Hoppas du också tyckte det blev lyckat. Efter det drog delar av klassen vidare till Erica Löfström, men jag kände att nej jag orkar inte jag är så himla trött! Evelina Löfnertz kände samma sak så skjutsade in henne till bussen i Mariestad och sedan puttrade jag hem i mitt röda fordon med fyra hjul, pratade lite med mamma och pappa, kollade på lite tv. Ringde även upp brorsan som har försökt nå mig ett X antak gånger de här två senaste dagarna, han grattade mig på födelsedagen och vi satt och pratade ett bra tag om allt och inget. Vi snackade om blodgivning, organobduktion och jämnlikhet. Trevligt! Slocknade i min säng strax efter tio, Zzz ..

Kommentarer

  • Nadia säger:

    Jag hade skitkul igår, tack! :D Bra att du också hade det, min lilla muppelipluppknupp ;)

    2009-04-25 | 15:59:54
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/
  • Fotofix säger:

    Hoppas du får en härlig lördag :)

    Kolla gärna in min fotoblogg.

    2009-04-25 | 16:01:20
    Bloggadress: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här: