sandramedk

Vi kör en dagens ..

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? Bara bra, Jag blev lyckligt när jag hörde att de hade flyttat fram "söka-till-högskole-tiden"
Dagens klädnad? Mörkblå jeans, vitt linne, vit tunn top, en svart kofta, en svart scarf och min röda skinnjacka!
Humör: Joo, det är bra!
Planer under resten av dagen? Ska ut i solen en stund nu snart, ikväll blir det volleyträning och sedan så kanske jag ska sova hos Kajsa eller så gör jag inte det ..
Bästa idag? Fick SMS av Cilla (sömmerskan) och ska åka på sista provningen på tisdag nästa veckan!
Sämsta idag? Jag ska ta blodprov på torsdag för att bli blodgivare och "firandet av 50 dagar" är nu plötsligt när det är 51 dagar kvar till studenten (alltså onsdag) .. Väldigt pungit! Och dessutom tråkigt för min del!
Tack gode gud att.. studentmössan kom tillslut ..
Ser på: Ingenting idag vad jag vet
Lyssnar på: Säkert!
Dricker: Vatten
Äter: Jättegod köttfärssoppa i skolan till lunch!
Läser: Har precis läst ut Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Så frustrerad har jag inte varit på länge !!
Vädret idag? Solen skiner och det är vår.
Dagens ord: 

Kom hem och satte på mig min studentmössa som jag hämtade idag och tänkte; "Jag ser förjävlig ut". En sekund senare ..

SMS från Kajsa: " - Jag ser förjävlig ut i min studentmössa!"
SMS från Sandra: " - Jag ser ännu förjävligare ut i min studentmössa!"
SMS från Kajsa: " - Jag tror min är för liten."
SMS från Sandra:" - Jag tror min är för stor."

Två minuter senare ringer telefonen, det är Kajsa hon är frustrerad!

Kommentarer

  • Kajan säger:

    Hahaha, så kan det gå till när de vackra studentmössorna ska provas.

    2009-04-18 | 11:29:58

Kommentera inlägget här: