sandramedk

En fruktansvärt lång dag ..

Kategori: Allmänt

Vaknade i morses med huvudvärk och ont i fötterna, känns extra ovärt eftersom gårddagen inte var helt 100 % rolig heller, men den var trevlig, helt ok!

Segade mig igenom hela dagen idag, kollade på tre avsitt av " Topmodell Kanada" i förmiddags, dock inget höjdarprogram enligt mig.

Åkte in till Mariestad nu ikväll (jag och mamma) och köpte godis och hyrde "PS! I Love You". HELT klart höjdarfilm, man lipar igenom stora delar utav den filmen! Boken är ännu bättre ska tilläggas!

Imorgon ska vi ha en "städ-dag" här hemma har mamma fått för sig, Kul tycker jag om jag inte hade behövt vara med vilket jag måste vilket alltså innebär att Måndagen den 9:e februari kommer bli mindre kul..

JUSTE, idag firar jag och mitt körkort 6 månader tillsammans, Kärlek till oss och lycka på livets väg! (Ha)

Dagens låt: Saosin - You're not alone
Dagens bok: Remember me? skriven av Sophie Kinsella
Dagens "tumme upp": Sillen välte bara ner EN kruka idag, igår var det två.
Dagens "tumme ner": Halkade på den snorhala trappan till min hus förut, snusk-snö!

Nattinatti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: