sandramedk

Fredag den 13:e

Kategori: Allmänt

Okej, jag har stora problem med sånt här.. "Fredag den 13:e", en springande svart katt över gatan för att inte tala om att lägga nycklar på bordet. Kanske inte direkt för att jag tror på det egentligen, men jag vågar helt enkelt inte sluta, ifall det händer nåt olyckligt! Alla flinar åt mig i skolan när jag för 10 000:e gången slänger ner någons nycklar i hans/hennes knä för att de låg på bordet framför mig och riktigt stirrade på mig olycksbådande.

Trots detta ska jag faktiskt ut och åka bil idag. Först ska pappa skjutsa in mig till mamma i stan och sen åker vi till Lidköping och köper tyget till balklänningen och all sånt som behövs. Sen åker vi till Skara för att lämna in tyget till sömmerskan, sen ska vi åka hem. Förtillfället ser det ut som det kommer bli en hemmakväll med mamma och pappa framför Let's dance, det kan blir riktigt trevligt faktiskt..

Glömde berätta om igår. Världens alla människor dissar oss (mig) den här veckan. Jag och Kajsa var iallafall hos Adam igårkväll efter min träning (som förövrigt gick helt åt skogen).. Det var en mycket trevlig kväll, vi spelade nåt "Peng-spel", gissa vem som vann? JAG, SANDRA MARIA KARLSSON !! Ni vet ju vad som säger, " Tur i spel, otur i kärlek". Kajsa kom sist så henne håller vi tummarna för ;)

Dags för en dusch. So long! /S.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är den mest skrockafulla människa jag vet:) Var kul och träffa dig i onsdags föresten Puss<3

    2009-02-13 | 14:19:18
    Bloggadress: http://mmatildathunborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: