sandramedk

Har någon något biotips?

Kategori: Allmänt

Godmorgon alhopa!

Idag har jag planerat att lägga min stora vakna tid på fysikboken, mindre roligt måste jag säga. Men just nu så känner jag faktiskt (VÄLDIGT konstig nog) lite lust för att sätta igång med pluggandet, INTE för att det ät intressant, kul eller något sådant utan för att få känna sig lite duktigt! Förhoppningsvis om ett par timmar när jag har gett upp så kommer jag känna att jag har fått in lite fler formler i huvudet och lite mindre uppgifter kvar att lösa, lycka till till mig!

Gårkvällen var trevlig, den supergodasalladen blev uppskattad, även fast mamma inte tycker om kikärtor, inte Eve heller för den delen, pappa var duktig att smakade iallafall! (Ha) Visst sa jag att Scott skulle åka ut igår!, Igår var han faktiskt inte alls bra.. Sedan åkte Eve hem vid halv elva ungefär.

Idag är Sara och Linn iväg i Jönköping och spänner sig och tävlar i tyngdlyftning, önskar de lycka till! De ska höra av sig senare, för ikväll väntas det nog ett biobesök, frågan är bara i Mariestad eller i Skövde och även vilken film? Har någon något bra  tips? Förresten vill jag även välkommna och be er besöka min vän Nadia's (http://vyfranettluftslott.webblogg.se/) blogg. Förstår fortfarande inte det där med det überjobbiga namnet men visst lycka till! =)

Skickar också en hälsning och en tanke till Linda som just nu i detta ögonblicket åker Tjejvasan, You go girl ! Lycka till! =)

Mot fysikboken och önska mig en trevlig stund!

So long! /S.

Kommentarer

  • Nadia säger:

    Skönt att salladen godkändes av även andra, kul att du gillar den så mycket (: Jag vill verkligen på bio! Hoppas vi hittar nån vettig... Haha nää, va sur jag blev med namn-grejen, jag kommer knappt ihåg det själv ska jag säga. Men sprid länken, det är bra! ;D

    2009-02-21 | 12:32:34
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: