sandramedk

MAN ON FIRE

Kategori: Allmänt

Blev ingen tripp till Jennie igår, därför gömde jag mig under täcket och kollade på en film, "Man on fire". Riktigt bra film faktiskt. Jag tycker det är så sjukt att man tycker synd om en person i en film som kanske mördar 5-10 personer, han är ju huvudrollen och regissören vinklar det som att han plågas och har det svårt. Trots att man vet om det så sitter man (iaf jag) och lipar i slutet, skitkonstigt verkligen!

Fick precis ett samtal från en butik i Lunnbrunn där jag hittade en supersnygg balklännig förra veckan, jag hade hängt undan den men bestämt mig att jag inte skulle ha den och hade därför inte hört av mig, men hon ringde ändå nu och frågade (väldigt snällt), frågan är om jag ångrat mig? Den var verkligen jättefin, den finaste hittils. Men förhoppningsvis lyckas min sömmerska att sy en snyggare och sen hoppas vi verkligen att ja inte förstör den sen när jag sa sitta och pilla och sy dit paljetter och stenar.. shit! Mamma är mest orolig för att Sillen ska klösa sönder den, haha..

Ikväll hoppas jag att vi ska hitta på nåt ett par stycken, pratade med Emil och Linn igår iallafall !

Dags att göra nåt vettigt av den här dagen! Hoppas förresten att jag får min OTH box säsong (stava?!) 5 idag, vann den på en auktion på tradera i helgen och den skulle vara hos mig inom 1-3 dagar! Tummen upp!  

Hade, hej hej !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: