sandramedk

Mariestad vs. Trollhättan 3-1

Kategori: Allmänt

.. Vi har fortfarande en chans att få kvala till division 1, speciellt eftersom vi VANN mo Trollhättan idag ! Riktigt bra kämpat allihopa, det var en riktigt rolig match !

Har även bakat bröd idag, det är så himla gott. Lägger in en bild senare så ska ni få se! Jag kan faktiskt laga lite mat även fast ingen har sett/märkt det, men om jag bara vill.

Har även fått kommentarer om.. Ja vad säger man egentligen, modellbilder? Nej, men "bilder-på-mig-som-visar-upp-vårmodet-2009"  typ. Det var en kul grej men jag gör inte om det! Tack alla som har kommit med snälla kommentarer, även fast jag inte är bra på att ta emot dom!

Näe, nu blir jag snart skelögd om jag ska sitta och kolla på "Beck - Gamen" samtidigt som jag skriver

Ha en fortsatt bra kväll allihopa! KRAM !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: