sandramedk

OTH-boxen är här !

Kategori: Allmänt

Har precis sett klart det fjärde avsnittet.. Nu skriker min mage på mig att gå och äta något. Mamma är där nere och lagar Cili concarne, Mumsfillbibabba!

Värdens sötaste tjej ringde till mig förut, men hon var inte så pratglad idag hon "dadade" mest och skrattade. Hon och hennes mamma har varit sjuka i veckan, hoppasni blir bättre snart! För er som inte känner mig så heter den lilla tjejen Elsa och fyller 8 månader idag och jag är hennes superfaster och fadder !
 
Spenderade natten i Tidavad, fruktansvärt varmt så vi öppnade fönstret vilket inte var ett så smart drag, känns som en förkylning kommer smyga sig fram, skitkul verkligen !

Ikväll ska jag träna mella klockan 19,00-20,30, har en superviktig match på söndag! Efter det bär det hem till Adam en sväng, kommer bli supertrevligt tror jag.

Okej, det var ju det där med att käka ja.. Time to go !

KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: