sandramedk

Sandra, mamma och Skara

Kategori: Allmänt

Har somsagt varit i Skara idag, mycket spännande! Träffade min supertrevliga sömmerska som ska sy min balklänning kommer nog bli riktigt tjusig, höhö.  "Shoppade" även (tro det eller ej) i Skara hittade ett par stövlar och en bh, tummen up!

Nu sitter Sillen och glor på mig, åter igen har jag råkat trampa på honom, men det är verkligen inte mening. Springer man runt mina fötter så får man faktiskt skylla sig själv, lipsill!

Ska eventuellt en sväng till min gamla vän och följeslagare Jennie Wallén om en stund om det för en gångs skull blir av, hoppas hoppas!

Det har varit en lugn dag, han även med ett bad förut, riktigt skönt! Men en jobbig sak hände! När jag satt i badet och läste min bok som jag har lånat av Kajsa så ringde Linn på min telefon och jag ryckte till och duppade ena hörnet av boken i det skummiga vattnet !! INTE bra, tur att inte Kajsa läser min blogg, jag får torka den på något sätt..

Näe, dags för annat ! KRAM!

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Jahaja, där ser man! Klart som fan att jag läser din blogg och ännu noggrannare nu så att jag vet om du pajar några fler av mina saker! (:

    2009-02-12 | 10:49:04

Kommentera inlägget här: