sandramedk

090226

Kategori: Allmänt

DAGENS..

Hur har dagen varit hittils?
Sovmorgon - Historia & Svenska (blä!) - Hem. Helt okej dag!
Dagens klädnad? Korta "baggy" jeans, vitt linne, blå midjekort tröja (skitsnygg!) och en blå trasa runt halsen!
Humör: Upp och ner
Planer under resten av dagen? Ska plugga religion nu (prov imorgon), 19,00-20,30 träning.
Bästa idag? Bara 6 dagar kvart till " 100 dagar kvar till sudenten" !
Sämsta idag? Formuleringen av meningen som jag precis skrev.
INTE tack till.. Alla som snodde alla parkeringsplatser vid skolan, var tvungen att parkera jättelångt bort!
Ser på: Ingenting idag
Lyssnar på: Lasse Lindh - F
Dricker: Vatten
Äter:  Potatis- och purjolöksoppa!
Läser: "Religionskunskap för gymnasiet kurs A"
Vädret idag? Soligt och regnigt, snön är iallafall påväg bort
Dagens ord: ..

.. Matsalen: Har under en halvtimma pratat om serien One Tree Hill och Adam kommer på den (inte)roliga "ordvitsen": =)
Adam: - Ska du se på "en-träd-kulle"?
Jönsson: Eh, va? (Ser helt oförstående ut)
Adam: EN - TRÄD - KULLE?!
Jönsson: Nej, jag fattar inte!
Sandra : ONE THREE HILL!
Jönsson: Jaha, haha .. Jag har nog ALDRIG kännt mig så blåst i hela mitt liv!
Sandra: (Säkert.. ) ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: