sandramedk

Operation-att-övertala-Kajan-om-SM!

Kategori: Allmänt

Efter noga överväganden så har vi bestämt att det är Benjamin Buttons otroliga liv som gäller ikväll. Jag ska åka till Nadia lite tidigare ikväll, åker vid halv sex-sex skulle jag tro. Kanske kan övertala henne att spela lite guitar hero med mig, det skulle ju sitta fint en lördagkväll som denna.

Åh! Lyssar på p3 för tillfället och vilken låt gick precis igång? Swingfly - Touch and go! Party Party !

Idag har jag pluggat mycket fysik faktiskt och vet ni vad,  det har gått ganska bra! Jag har gjort klart hela kap 11, delar av kap 10 och har precis börjat på kap 9. Som jag sa tidigare idag; nu känner jag mig riktigt duktig!

Fick nyss ett SMS ifrån Linda, hon förbättrade sig med 11 min från förra året, riktigt bra! Speciellt när man tänker på att hon har varit sjukt flera gånger nu i höst/vinter och en gång riktigt rejält! Säger bara BRA jobbat och grattis!

Nu kom ja precis på en bra idé. Det är så att Kajsa Århäll antagligen ska ställa upp på SM i vikt nu om någon vecka eller så och då menar jag SM SM! Alltså riktiga, stora SM, men hon tvivlar på om hon ska åka med. Jag tycker att hon är knäpp om hon inte åker eftersom det kommer bli en superkul upplevelse, därför ska alla ni som läser detta hjälpa mig att övertala henne! Okej? Nadia (http://vyfranettluftslott.webblogg.se/) , Jennie (http://wallewallen.blogg.se/) jag vet att ni läser!

Operation-att-övertala-Kajan startar nu !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: