sandramedk

En ganska värdelös lördag, men bara att ta nya tag!

Kategori: Allmänt

.. Fasen också, det gick ju inte direkt som vi hade velat. Imorses när man vaknade hade man tankar på ett eventuellt kval till division ett och nu blev det inget utav nåt. Vi förlorade matchen med 3-0. Den sämsta matchen under hela säsongen men vi ska ändå vara nöjda. En jäkligt bra säsong, Bra jobbat tjejer och på lördag blir det party! :D

Har ikväll varit hemma med mamma och pappa, vi kollade på Melodifestivalen och mamma hade lagat hemmagjord pizza! Jag undrar vad det är med mig i år när det gäller Melodifestivalen, jag tycker om de dåliga låtarna! Under den första delfinalen lyckades jag t.o.m ringa och rösta på Ugglas TVÅ gånger, skyllde då på att det var lördagkväll och förfest och jaa.. ni vet?! Men när jag lyssnat på den efteråt så är den ju inte direkt superdålig! Och idag lyckades jag fastna för "..Kissing in the Moonlight", jätte trall-vänlig verkligen, jag som hatar dansband. Piloterna får också ett plus i kanten och resten får enbart minus, jag menar herregud!

Pappa kom precis upp och sa godnatt och undrade om jag skulle väckas någon speciell tid imorgon, "- Javisst, klockan åtta! Det är ju Vasaloppet" Imorgon ska jag sitta hela förmiddagen i pyjamas och äta frukost i vardagsrummet! Känner dock ingen som åker i år, förra året åkte min bror Erik. Det var en super smart grej förra året (är säkert samma sak i år), Man kunde beställa en smstjänst som rapporterade när personen i fråga passerade vissa stationer, man hörde ett "pip" och "- Jaha, då va han i Mångsbodarna."

Fick ett samtal från Sara T förut, fy fasen säger jag bara. För ett jäkla bra tag sedan, flera massa månader sedan fick jag se att Hello Saferide spelade på Trädgår'n i Göteborg, Fasen va nice, Sara och jag tänkte jag! Men sen hade jag en jäkla otur att vi hade sista seriematchen på JUST den dagen och åt helt fel håll i landet. Jag fick iallafall höra en snutt utav "The Quiz", min favoritlåt. Tack Sara och Evve men fy vad avundsjuk jag är just nu! Jag menar det är mitt absoluta favoritband just nu! Arggh..

Ska vi säga så kanske, ha en fortsatt bra kväll/natt allihopa!

Godnatt och Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: