sandramedk

Bloggning ifrån Kajsas crib!

Kategori: Allmänt

Här kommer en hälsning från mig ifrån Kajsas hus!

Här sitter vi och värmer oss, jag lyckades sno åt mig en macka med salami och ett glas mjölk, gottigotti! Kajsa kollar på ett avsitt av OTH och jag har ju redan sett dem så då tänkte jag att jag kunde blogga lite samtidigt. Kajsas monsterkatt ligger här bredvd, han är så himla stor! visst Nu försöker han tugga i sig Kajsas choklad! Men visst är det så att katter och hundar inte ska äta choklad? Jag har hört det någonstans, Kajsa trodde det var nåt med deras leder, japp mig a vad vet vi.  är

Var somsagt på bio förut, Fred skulle hämta upp mig eftersom att han fick körkort i onsdags, Grattis! MEN han hittade inte till Hassle så jag fick ta bilen och köra in själv, "- Skratta inte nu men jag vet inte vart jag är, men jag tror det är E20  jag ser därborta. Jag står vid ett vitt hus i en korsning". Jag tror faktiskt att han kan ha möjlighet att utmana mig i "Sveriges sämsta lokalsinne". Haha! Bion var btw bra, det tyckte iallafal jag, Fred och Nadia, Sara tyckte den var värdelös och somade ett X antal gånger, (Ha) Hämtade upp Kajsa efter bion och skjutsade hem henne och här sitter jag nu. Men vi höll på att inte överleva. Vi fastnade med bilen i hennes super-mega-snirkliga-väg upp till hennes hus. När vi hade kommit halvvägs så bara snurra hjulen och hon fick gå ut och putta på, det hjälpte inte så jag fick backa ner och parkera där nere, SATAN vad kallt det var!

Ha en bra kväll allihopa! Vi hörs imorgon, Puss och Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: