sandramedk

Träningsvärk, jovisst !

Kategori: Allmänt

Imorgon kommer jag vakna upp av att klockan ringer och när jag sträcker mig efter telefonen för att stänga av den så kommer jag skrika av smärta då jag märker att jag inte kan röra mig eftersom jag kommer ha en brutal träningsvärk i ryggen! Förklaringen är då såpass enkel att jag har stått och "spike:at" mot en vägg under en låååång tid. Man blir trött i rygg, högerarm och högerhand efter ett tag ska jag meddela. Förhoppningsvis fick jag lite kläm på det där och slipper det nästa gång!  =)

Idag har jag förresten varit duktig. Jag har diskat, dammsugit, strykt tvätt och pluggat lite fysik. Tummen upp för mig !

Nu börjar jag bli trött, kanske beror på att jag drömde så fruktansvärt mycket i natt..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: