sandramedk

Dagens 090217

Kategori: Allmänt


.. måste medge att träningsvärken inte var så farlig ändå, men den känns allt!

DAGENS:
Gjort:
 Sovmorgon - Skolan - Fysik - Hem.  
Humör: På en skala från 1-10 skulle jag nog säga en 6.5:a!
Planer: Bränna en ny skiva; "Jag har körkort vol 2"
Bästa: Sillen sov hos mig i natt, HELA natten.

Sämsta: Jag har inga fler OTH-avsnitt att kolla på..
Tack: ..till Evelina Bohwalli som ska vara min försökskanin då jag har "massageprov" på torsdag.
Ser på: Gilmore Girls
Lyssnar på: Hello Saferide - The quiz
Dricker: Grön mjölk
Äter: Mammas Karins's köttbullar med potatis, sås, lingon och broccoli.
Läser: Fysik och religion
Väder: Vitt, kallt och vackert!
Dagens ord:
"..dom säger sol alltid kommer efter regn, så ge mig solen så ska jag hälla ner den i en pool och simma längd efter längd och växa mig stor." (Lasse Lindh - Regn faller)

Kommentarer

  • Nadia säger:

    1. varför citattecken på massageprov? ;) Och 2. Gilmore Girls är bra :)

    2009-02-17 | 17:58:28
  • Nadia säger:

    och jag glömde 3: Det var på tiden med skivan! ;D

    2009-02-17 | 19:35:50

Kommentera inlägget här: