sandramedk

Tråkiga-fredag-kväll !

Kategori: Allmänt

Uttråkad!
Jag har ingenting att göra. Jag skulle kunna läsa en bok, men nej. Jag skulle kunna kolla på ett OTH avsnitt, nja kanske men nej. Jag skulle kunna gå och lägga mig, nej. Nej, nej nej.

Imorgon är det lördag den 14 februari och "Alla lyckliga hjärtans dag". Hrmf.. Många ska gå ut imorgon kväll, funderade på det med jag har blivt lite hostig och vi har match på söndag, visserligen klockan 17 men man blir ju seg. Om jag mot förmodan går ut så blir det en kväll utan alkohol, det kan ju funka det också. Tidigare nu ikväll:

Linn säger:

va? ska inte sandra med ut? vad är det här, vi har ju pratat om detta i en vecka, nu får du inte banga! Du e ju min party kompis!!!

.. som sagt jag vet inte. Jag skulle ju faktiskt kunna åka hem till förfesten hos Fred ändå och sen bege mig hem, då blir det inte så sent heller. Det var faktiskt en ganska bra idé ! Bra jobbat Sandra, den får vi fundera vidare på!

Jag kollade på nån fjant-tjej-film på typ canal + (tror jag det var) tidigare i morses, då var det alla hjärtas dag. Tjejen det handlade om fick ett kort från en anonym "beundrare" och det stog typ, "You make me smile, blaha blaha osv.. " typ. Så himla gulligt ändå, jag vill också få ett kort från nån som jag inte vet vem det är. Jag tror faktiskt inte jag har blivit firad/firat någon nån gång, utom familjen då förstås.

Äh det är bara en kommersiell skit grej ändå. Stackars 14 februari som har blivit till en sån skitdag, nästan så att jag tycker bättre om "fredagen den 13:e".. men bara nästan !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: