sandramedk

Varberg, Bovallstrand, Kungshamn och Smögen

Kategori: Allmänt

Igår kom jag hem från kusten. Innan jag och Linda åkte hem så åkte vi en sväng till Smögenbryggan, och vi ville INTE åka hem. Så himla mysigt, jag vill ha semester och åka båt och bara SCHTEEKA ;D

I fredags var vi hursomhelst i Varberg, Tomas Ledin spelade i societetsparken. Det var riktigt kul och se faktiskt, Eve verkade nöjd! Ledin är sommar, det är inget snack om saken. Vi sov sedan på Varbergs vandrarhem, inte allt för skabbigt med med tågrälsen 5 meter utanför fönstret, lyckat!

På lördagen blev vårat lilla gäng mindre genom att Kajsa åkte hem för att arbeta, duktigt! Vi återstående tre fortsatte vår kos till Bovallstrand där Eve bor för tillfället, där spenaderade vi dagen, vi badade gick runt och kollade lite i hamnen och chillade. På kvällen drog vi till Kungshamn, vi kom till ett ställe som hette Baden, från början tänkte vi bara "- Men va fan är det här?" Men sen drog det igång, folk kom inrullande och vi hade en riktigt rolig kväll, jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge.

Bilder kommer kanske senare, glömde kameran i Lindas bil. Nu ska jag ut i solen, underbart!

Ha de så bra allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: