sandramedk

"Jag skulle välja att kyssa Linda i rumpan"

Kategori: Allmänt

Vilket dygn!

Kom ut till Hattarevik tillsammans med Kajsa igår runt fem- halv 6 tiden. Där alla underbara människor redan befann sig. Vi började med rask takt att sätta upp tältet. Efter ett tag hade alla som skulle komma kommit, tror vi var 25/29 personer där, ganska bra jobbat ändå! Då satte vi (okej jag deltog ej, men VI gemenskapen) igång en eld, där vi grillade. Min mage fylldes med hamburgare med diverse tillbehör, mumma! Detta varvades med lite god dryck. Under kvällen han vi med att bada, spela lite volleyboll och satt en lång stund runt elden, det spelades musik och sjöng. Vi lekte också "Pandoras ask", lite roligt faktiskt, även fast några frågor var lite onödiga :) Vi somnades sedan i våra olika tält, (Fred valde dock att sova i bilen, knäpp.) Jag sov hur skönt som helst, sov hela natten, varken frös eller var för varm och vaknade med gott humör!

Idag har vi solat, spelat lite volley, käkat överbliven mat från igår och bara chillat. Jag, Linn, Emil, Nadia och Fred var kvar längst och på vägen hem stannade vi för att köra en glass på brygghuset, Twister!

Vi bestämde också att ikväll blir det volleyboll spelande, så hör av er alla som vill vara med!

Tack för en strålande och urskön kväll, natt, morgon och dag, Guld!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: