sandramedk

- Hur har din dag varit Sandra? - Jo bra, tackar som frågar!

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? Jag har varit lite småkinkig idag, sov inte så mycket i natt men provet gick bra!
Dagens klädnad? Svarta mjukisbyxor, vit "rosa-bandet" t-shirt med tryck, en svart kofta och skitigt hår = Skabb.
Humör: Jo, det är bra. Skönt att ta det lite lugnt, ska snart börja plugga Högskolepriov.
Planer under resten av dagen? Plugga, sy om min söta jeanskjol och senare få besök av Thorold och Berglund. :)
Bästa idag? Att Linda följer med ut imorgon och att Bohwalli följer med till Töreboda!
Sämsta idag? Att folk sitter och talar om för mig vad blodpudding innehåller, när jag är jätte hungrig och äter just blodpudding!
Tack till.. Caisa Lycken som hjälper mig med att hitta en passande utbildning !
Ser på: Kanske Let's Dance finalen (Heja Magnus) / Så ska de låta!
Lyssnar på: Eskobar
Dricker: Vatten
Äter: Pannkakor ikväll! :D
Läser: Högskoleprovet från 2005
Vädret idag? Mycket mer snö än igår..
Dagens ord:

På mattelektionen och vi pratar om Fritzl-dokumentären som jag såg igår på tv:

Sandra: .. och sen födde Elisabeth ett tvillingpar men en utav dem dog efter tre dagar, och barnets kropp slängde Fritzl in i värmepannan!
Linda: Men usch, någon borde ju märkt nåt, brännt människokött och brännt hår luktar ju så illa!!
Jönsson: Joo, men bebisar har ju faktiskt inte så mycket hår!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: