sandramedk

En kvick dagens!

Kategori: Allmänt

Ska strax in till Mariestad och Eve, men hinner mer en sna dagens!

Hur har dagen varit hittils?
En ganska bra dag, hoppas på att kvällen blir trevlig!
Dagens klädnad? Min nya blå klänning, svarta strumpbyxor , en vit kofta och gråa knästrumpor och svarta naglar
Humör: Jo, det är bra!
Planer under resten av dagen? Ska somsagt till Eve, vi ska laga lite mat och lite fler folk tillskrider..
Bästa idag? Jag har räknat ut mina 7 st kattfödelsedagar! (Öppen för frågor!)
Sämsta idag? Alla snorkiga personer vid busshållsplatsen och i bussen.
Tack till.. Mamma som följde med mig till Skara igår för att träffa min balklänning!
Ser på: Lyckades ladda ner första OTH avsnittet från säsong 6, bilden var tyvärr UPPOCH NER! (tittade ändå.. )
Lyssnar på: A camp, The Cardigans
Dricker: Vatten
Äter:  Risgrynsgröt till lunch i skolan! Jag tycker iallafall att det är gott!
Läser: Veckorevyn och Aftonbladets bilaga om resor
Vädret idag? Snöigt, fy!
Dagens ord: Återkommer kanske med det, lär väl komma under kvällen =)

Ha en bra kväll, vink vink!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: