sandramedk

Idag är det en dag en måndag

Kategori: Allmänt

Hur har dagen varit hittils? En långsam dag, men bara en lektion, men den gick snabbare med alla trevlgit människor i skolan !
Dagens klädnad? Svarta jeans, vit skjorta med ett brunt flätat bälte i midjan och en svart scarf
Humör: Jo, det är bra!
Planer under resten av dagen? Träna på svenska talet, käka mat och träna 1730-1900
Bästa idag? Att jag och Sara bestämde att vi ska kolla igenom våra universitetskataloger imorgon =D
Sämsta idag? Att det är kallt och det finns snö på backen!
Tack till.. Frida som var snäll och lånade ut fritidskortet till mig i fredags även fast jag inte behövde det sen men ;D
Ser på: Project Runaway, kanal 5 klockan 22,00
Lyssnar på: Taylor Swift, har inte lyckats skilja mig från låten ännu
Dricker: Mjölk
Äter:  Grillkorv, mos,  ketchup och senap till lunch. Middag; pasta carbonara!
Läser: Högskoleprovet från 2005
Vädret idag? Snö, fast just precis nu så kikade faktiskt solen fram.
Dagens ord: Fniss fniss ..

Kommentarer

  • Frida :) säger:

    Nämen, ett tack till mig! :) Fast som sagt, du har ju egentligen inte så mycket att tacka för med tanke på att du inte behövde det sen. ^^ Kram!

    2009-03-24 | 18:47:32

Kommentera inlägget här: