sandramedk

Jag är inte gjort för att blogga, men skam den som ger sig!

Kategori: Allmänt

Jag är nog världens värdelösase "bloggare". Jag glömmer av det hela tiden! Sen sitter jag nu klockan tio på en måndagskväll.. jisses! Kan iallafall berätta att jag hade en trevlig lördag i skövde. Vaknade hos Johanna igår, och mådde prima! Hade en skön söndag igår, tog det bara lugnt, kollade på OTH och gjorde ingenting!

Satt med Pappa ett bra tag igår och kollade igenom massa LP skivor som han skulle göra sig av med, jag fick ett par stycken och några utav dem låter väldigt bra! Hittade flera The Cure plattor, lyssnade ytterst lite men ja, helt okej! Sen hittade jag Tears For Ears - The hurting, spår nummer två heter Mad World och är jättebra! Har hört låten förut, så det blev sannerligen en överaskning!

Den första maj är det skivmässa i Björneborg, brukar vara jättebra! Både jag och pappa brukar hitta väldigt mycket bra där. Måste bara ta mig i kragen och åka dit i år igen, känns faktiskt väldigt betungande och det stör mig nåt enormt!

I helgen ska jag åka till Borås och hälsa på min storebror och hans familj. Synd att de inte bor närmre, saknar att kunna träffa dem oftare och speciellt min SUPERGULLIGA brorsdotter Elsa! Jag saknar henne! Jag är förövrigt hennes fadder och har därför gjort en liten present till henne, ni får se bilder nästa vecka!

Kram på er alla där ute!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: