sandramedk

Morgondagens "Att göra"

Kategori: Allmänt

Imorgon är det exakt 100 dagar kvar till studenten, därför är det tänkt att det blir (bli?!) lite kalas imorgon. Morgondagen kommer bli ganska hektisk. Klockan 09,30 blir det träning på Korpen med Nadia, efter det åker jag till Linda och arbetar på projektarbetet (urk!). På eftermiddagen bär det (åter igen) iväg till Skövde en sväng = Shopping, måste hitta något att ha på mig på kvällen!

Sedan hem till Mariestad igen och sen vidare iväg till T-boda. I Töreboda bor Fred och där är det lite människor som jag tror är rejält partysugna! Transporteras sedan med tåg till Skövde, svänger nog in en sväng på Krickelin där tror jag att jag kommer hitta bl.a. Jennie. PARTY! Sedan får i se vart vi tar vägen, ser fram emot en spännande kväll/natt. Sista ändstationen blir iallafall i familjen Lückners hem i en knarrande och knakande tältsäng, yummie!

Hoppas på en supertrevlig kväll och dag! Det var väldigt längesedan nu! KRAM!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: