sandramedk

Skola, plugg och jobb!

Kategori: Allmänt

Det vankas religionprov imorgon men det är ändå inte det som tynger mig mest, det är högskoleprovet på lördag! Usch, det kommer verkligen inte bli roligt. Eftersom att jag igår hittade information om att de slags utbildningar som jag vill gå har väldigt höga intagningspoäng så känns pressen på att lyckas på högskoleprovet stor. Det som också är frustrerande är att många utav de utbildningarna som jag har kollat på kärver "god sömnadsvana", skit också. Att jag gått Natur känns just nu jätteonödigt! För en naturvetenskaplig linje är det sista jag skulle välja just nu.

Klockan 17 ska jag in till Mariestad och jobba till stängning, hinner alltså inte med någon träning idag. Pluggandet har jag kämpat med nu sen jag kom hem vid ett och ska strax fortsätta igen, det kommer bli en lång natt. Imorgon blir det projektarbetsarbete (?), sen på kvällen kommer Berglund och Thorold hem och gör pannkakor till min familj, Trevligt! :)

På lördag blir det utgång på Statt, kommer nog bli super! Innan ska vi vara ute i Töreboda hos Fred och där kommer vi släcka ner strömen mellan halv nio och halv tio!

Ses och hörs, kramar, vinkvink!

Kommentarer

  • Nadia säger:

    Ska vi inte till Skövde imorrn? :O Och jag känner precis likadant, jag har också press på mig inför lördag. Varför, varför gick man natur??

    2009-03-26 | 18:11:02
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/
  • SandramedK säger:

    Näe, det blev ju inte så.. Ingen verkade direkt sugen!

    2009-03-27 | 16:00:06
    Bloggadress: http://sandramedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: