sandramedk

Step

Kategori: Allmänt

Testade ett nytt pass på Korpen idag, Step, HERREGUD! I början tänkte jag, jag kommer göra bort mig, det var hur mycket folk som helst och (självklart?!) lyckades jag inte hitta en sån där step-upp-grej. Tillslut fann jag än och lite skakis ställde jag mig längst bort i kanten. När det började tänkte ja, jaha okej, det här var ju skoj, det funkar ju! MEN SEN! Herregud, jag höll ju på och dö, instruktören var som en duracell kanin och jag tänkte "- Skona min kropp!" Okej, inte riktigt så men det var faktiskt riktigt jobbigt, men kul! Jag med min värdelösa koordination lyckades faktiskt helt okej, iallafall för det mesta, när man började bli trött så förlorade man koncentrationen helt, då gick det mindre bra..  Puh!
Nästa veckan igen? ja tack! =)



Jag (närmast i bild) och Nadia långt bak (vänster i bild)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: