sandramedk

UKM och utgång i Skövde

Kategori: Allmänt

Om en halvtimme ungerfär tar jag bilen in till Mariestad, hämtar Johanna O och styr våran färd mot Berglunds hem. Där stannar vi till klcokan 19 då vi hämtar Löfnertz  på Willys,sen ska vi in till Skövde och gå på UKM! Vet inte riktigt vad som händer sen, kvällen får bli som den blir. Kanske ska jobba imorgon klockan 07.45, isf kör jag ikväll !

Nu har jag precis målat mina naglar svarta och jag har bestämt vilka kläder jag ska ha på mig, väskan är packad (sover hos Ottosson inatt).. Blir bara mer och mer taggad nu faktiskt..
 
Ha en trevlig kväll allihopa! KRAM!

Kommentarer

  • alexander säger:

    2009-03-15 | 18:47:07
  • alexander säger:

    svarta alltså. whoa.

    2009-03-15 | 18:48:05
  • SandramedK säger:

    Yes, så är det! Antar att det inte är din favoritfärg på naglar? ;)

    2009-03-15 | 21:38:28
    Bloggadress: http://sandramedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: