sandramedk

Mindre sjuk än sist...

Kategori: Allmänt

Är ännu inte frisk men jag börjar se ljuset vid tunnelns slut, så att säga. Jag har gått i från "förbannat sjuk" till bara "sjuk" och är förhoppningsvis imorgon bara "lite sjuk".

Juste, jag har en fråga! Kollade på tv förut och fick se reklamen för Robinsson 09 (jippi!) och frågan är:
Vad heter låten som spelas under den reklamsnutten? Nadia eller Kajsa ni borde ha koll?!

Förresten imorses vaknade jag av det här:




Sillen hade minsann haft roligt under natten. Han har rivit ut MASSA garnnystan ur korgen och sprungit runt med dem mellan bordsbenen. Men jag måste erkänna att jag smålog lite, det var ju ganska roligt!

Nattinatti !

Kommentarer

  • Kajan säger:

    Hahahaha, vilken jävla katt!

    Nej tyvärr, har icke koll på vad låten heter.

    Och förresten - är det inte dags att komma tillbaka till skolan snart?

    2009-03-11 | 11:11:04
  • Nadia säger:

    Haha vilken liten buskatt!

    Har ej sett reklamen ännu, men när jag gör det så återkommer jag! ^^

    2009-03-11 | 17:25:57
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/
  • Joel.M säger:

    I know it. Lyssnade på den förut, grymt skön är den juh! :) Det är Dead by April - Losing you.

    Spela mot handbollen imorgon? ^^

    2009-03-11 | 18:25:34
  • SandramedK säger:

    Åh, tack så mycket! :D Ja men eller hur, verkar hur skön som helst! Yes, det tror jag! Ni har match eller hur var det? :)

    2009-03-11 | 20:02:04
    Bloggadress: http://sandramedk.blogg.se/
  • Joel.M säger:

    Nemas problemas :) Nice det! Ja, fast lidköping fick inte ihop lag nu =/ Hoppas på att de gamla gubbarna från forna leksberg fick ihop ett lag, grymt sugen på att spela :)

    2009-03-11 | 21:00:32
  • SandramedK säger:

    Nej, va trist! Det har väl hänt förut för er? Att de ni ska möta har backat ur? Okej men då får vi hoppas på det, tror vi i damlaget ska vara där och heja iallafall ;) så lycka till!

    2009-03-11 | 21:36:46
    Bloggadress: http://sandramedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: