sandramedk

Att leva som inklämd i en skokartong.

Kategori: Allmänt

Gud har verkligen varit med mig idag, lyssna nu allihopa, JAG, Sandra Maria Karlsson har IDAG köpt, TRE, joo ni läste rätt, TRE par SKOR! (Oj va jobbigt att läsa den meningen, grattis till er!) Studenskor, balskor och ett par till om jag eventuellt inte kan ha mina balskor för att de är:

1. För obekväma att bära
2. Det ser inte klokt ut med min balklänning
3. Jag vågar helt enkelt inte.

Det är ju inte roligt om jag visar er dom, kom på studenten så får ni se dem helt enkelt. (Kan inte bjuda alla på mat men vill ni komma hör av er innan, jag kan nog fixa er en macka eller två. Lugna puckar! )

Men jag har en bild, på TRE stycken skokartonger, för jag köpte TRE par skor idag, Milda-Matilda jag hatar ju att köpa skor. Skönt att mamma och jag lade ribban ganska lågt iallafall..

Sandra: "- Mamma, jag kommer inte hitta några skor alls. Jag orkar inte!"
Mamma: "- Okej, nu är det såhär, du har ärvt dina fötter av din pappa, de är verkligen inte vackra men vi får göra det bästa av situationen."
Sandra: "- Kan man fett-suga fötter?"
Mamma: "- Hrmmf.."


Voilá

Kommentarer

  • Erik säger:

    haha, sa morsan verkligen så?? Är morsans fötter så jävla snygga då? :) Visa kort på skorna också, inte bara kartongerna

    2009-05-04 | 10:32:15
  • Sandra säger:

    Svar Erik: Ja hon sa så! Nej tur att jag inte fick hennes snuskiga lilltå iallafall :) Skorna får du inte se, du kan få se dem när du kommer hem nu snart! Saknar Elsa! Och er också såklart ;D

    2009-05-04 | 14:46:53

Kommentera inlägget här: