sandramedk

Detta fält måste fyllas i

Kategori: Allmänt

Har precis varit och kollat på estet-treornas slutuppgift, Mad. Synd bara att man var tvungen att gå med fjanigafjortishögstadielever. Stampa på dem! Hårt, om och om igen.

Sitter i skolan, vi har inga lektioner idag (pga. teatern), därför kan jag egentligen åka hem, men eftersom jag varken har bil eller orkar ta mig ner till stan igen så tänkte jag vänta här till klockan 2. Sedan blir det friluftsarbete för hela slanten, varvat med eventuellt träning lite senare om vädret tillåter.

Vi kör en dagens:


dagens låt: Cue - Burnin'
dagens frisyr: Plattat, uppsnurrat två slingor runt huvudet.
dagens klädsel: Blåa jeansleggins, svart långt linne, grön kofta, en "grön-brun-mönstrad-scarf", ett flätat bälte och gladiatorskor.
dagens händelse: Tyskarna är hemma!
dagens planer: Plugga, träna, Project Runway ikväll. Heja Leanne!
dagens vill ha: En utomlandsresa med sol.
dagens saknad: En liten deppigdag så, ja..
dagens tråkigaste: Antagligen det här inlägget.
dagens matKorvgryta med ris i skolan.
dagens kärlek: ..till min säng.
dagens mående: Jag vet inte, trött och köttad.
dagens köp: Ingenting än så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: