sandramedk

"Jasså jasså inga ögonbryn!" ;D

Kategori: Allmänt

IGÅR:
Jobbade mellan 14-19.30 efter det åkte jag en sväng till Johanna, där det var en liten hög med folk. Vi grillade och tog det lugnt, mycket trevlig kväll!

Jag måste berätta att jag äntligen har börjat med min klänning, det gick väl inte som planerat redan från början men tror jag har koll på det nu, nu väntar nog bara ett stort antal timmar och svordomar (som linnea sa ;D ) Ja säkert. Nu är farmor och farfar här en sväng och de sitter ute och fikar med mamma och pappa, jag käkade precis frukost så det blir inget fika för mig.

IDAG:
Jag ska  fortsätta med miin klänning, lägga mig ute i solen och läsa twilight och ta det lugnt! Har ingen skola imorgon heller, för min enda lektion på måndagar har utgått. Men jag kanske åker in en sväng ändå eftersom jag är så smart att jag glömde religionsboken i skolan.. hrmf.

So long!

Kommentarer

  • therese säger:

    jag och pappa var upp en sväng till golfbanan och tränade lite, sen blev det grill och Robinson!

    hade ni trevligt?

    2009-05-24 | 12:19:48
    Bloggadress: http://theresewiktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: