sandramedk

Luft ger ingen mättnadskänsla, det är dokumenterat.

Kategori: Allmänt

Vart kommer den här "gå upp- och ner i vikt"-hysterin ifrån? "- Jag måste verkligen börja tänka på vad jag äter." och "- Gud vad hon har blivit smal snabbt, undrar om hon är frisk?" Kan det bero på den kommande studenten måntro? Det är väl bra om man tänker sig för, men det börjar gå mig lite på nerverna när man pratar om det t.ex. när vi sitter och äter, det är ju nästan så att inte maten smakar lika bra efteråt ..

Jag vill somsagt inte dras med i nån bantnings-hysteri. Ursäkta mig Dennis M men jag gillar mitt hull, jag trivs lite småmullig och jag tycker om mat. Jag ångrar mig kanske när jag står och försöker klämma mig in i min bal- och studentklänning, men jag tänker inte skippa mackan på morgonen och inte heller middagen eller lunchen. Däremot kanske jag skulle befinna mig på gymmet lite oftare, men det är en annan femma.

På tal om detta visar jag denna gulliga macka som jag gjorde hemma hos Nadia i förra veckan, salamin visade sig vara "formad" som ett hjärta. "- Jag tror det är ödet, kärleken närmar säg! ;D" eller vad tror du Nadia? Hö, hö, gräs, gräs ..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: