sandramedk

Nedräkning har börjat, 14 ..

Kategori: Allmänt

"- Du har uppdaterat din blogg dåligt den senaste tiden!" - Kajsa
I know.


Kom hem cirkus halv tio från ett sybesök hemma hos Caisa. Vi sydde iprincip i streck från klockan 14-21, bortsett från ett avbrott då vi käkade "tomat-morot-vegan-soppa" riktigt mums faktiskt! Det börjar bli färdig nu min klänning, har endast en dragkedja kvar att fästa och en spets-rand att sy fast. 

Idag sattes betygen, det innebär att jag har klarat av tre stycken svåra år på Natur. Haha, Jag tycker allt att jag har klarat mig ganska bra, jag klarade iallafall av det, det känns så himla bra. Jag blir alltid så sentimental nu för tiden, det är idag exakt 2 veckor/14 dagar kvar, helt otroligt. Dessa två veckor kommer bli mer än fullspäckade, kan knappt vänta!

Imorgon ska jag passa på att lapa sol hela dagen, (det ska bli 30 grader!!) och på kvällen blir det festligheter i Mariestad med klassen, kommer bli riktigt trevligt. Hoppas ni har en bra helg allihopa, jag hör av mig så fort jag får en stund över, ni får helt enkelt ha överseende! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: