sandramedk

09.05.05

Kategori: Allmänt

Dagen började så jäkla dåligt, jag var på dåligt humör och de var något som verkligen tyngde ner mig, fick mig att vara grinig, jag visste inte vad det var,  men det försvann efter ett tag och jag vet varför, men det vet inte ni! ;D Kom hem för en stund sen, har ätit mat och även blandat ihop min egen müsli ! Innhållande: Fiberhavregyn, linfrön, solroskärnor, hasselnötter, paranötter, sötmandel och russin, sen har jag köpt Onaka-fil och kiwi, vilken super frukost imorgon !

I alla hast, en annorlunda dagens, kommer Här!

dagens låt: Stefan Andersson - If I Could Be The Sun
dagens frisyr: Utsläppt, med uppsnurrad lugg!
dagens smink: Marcara
dagens klädsel: Svarta leggins och en rosa ful tunika (Nu ger jag upp, den är INTE fin, jag ska klippa sönder den)
dagens händelse: Postade studentinbjudningarna!
dagens planer: Plugga och sedan ta ett varmt skönt bad med mass skum och skön musik!
dagens vill ha: En jeansjacka.
dagens saknad: Mitt borttappade nya träningslinne och ETT knäskydd, kul!
dagens tråkigaste: Religionsinlämmning, Friluftslivarbete, HistoriaredovisningAR (ja, plural) och FYSIKFANSLUTPROVET!
dagens matFisbullar i skolan, Löfnertz kan ta sig nånstans med sitt "få-mig-att-hata-fiskbullar"-prat!
dagens kärlekMycket
dagens mående: Bra just nu! :)
dagens köp: Nötter och frimärken till korten

Kommentarer


Kommentera inlägget här: