sandramedk

Väntan är ett annat ord för att "ha tråkigt".

Kategori: Allmänt

Något som jag tycker väldigt illa om är när man är stressad, tror inte att tiden räcker till och sen sitter man ändå tillslut och väntar. Jag ar en timme kvar innan jag ska in till jobbet, Hrmf.

Slutade halv tolv, åkte direkt till Oxen för att handla mat till min sallad, som jag sedan tillagade hemma. Den är supergod! Det är Nadia som har gjort den från början, den innehåller: Kyckling med fajitaskrydda, pastaskruvar, kikärtor, fetaost, tomater, färska champinjoner, grönsallad och majs. Den är verkligen jättemumsig, inte sådär tråkiga som många sallader kan vara, "- Mm gräs, hästmat, gott..not."

Har nu packat ihop mina saker som jag behöver till helgen, om jag inte har berättat det så ska jag vara borta i Gbg under hela helgen. Vi ska nämnligen åka på KalåAda volleybollcup! Jag och några till åker ner nu ikväll efter jag har jobbat, bussen till Skövde går 19.25 och sen är vi i Gbg vid cirkus 22. Tror vi spelar första matchen imorgon klockan 10, hoppas det kommer gå bättre än sist! Det gick jättebra för mig igår på träningen, lyckades med två superblock, blockade t.o.m. den långa nya killen, som förövrigt såg väldigt bra ut! :D Oj, det där gick av bara farten, men vem bryr sig! =) 

Förresten jag behöver hjälp! Det engelska uttrycket "even though" tycker jag är ett väldigt bra uttryck, kan användas i många sammanhang men ge mig en bra svensköversätting som man kan använda när man pratar; "fast", "även fast", Neshj. Brorsan, du är ju en hejjare på sånt! Hjälp! =)

Önska mig nu lycka till !
Hoppa ni alla får en bra helg, skriver igen på söndag kväll!
Puss och Kram från mig !

Ps: Nadia, vi saknar dig, vi spelar för dig!  :D

Kommentarer

  • Nadia säger:

    Åh det är så roligt att du gillar den så mycket! ^^ TACK, nu hoppas jag att det går superduper bra och att ni tar hem hela skiten! :D Gör några superblock för mig så blir jag nöjd! ;D

    2009-05-08 | 18:57:48
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: