sandramedk

Att se fram emot något är världens slöseri med tid.

Kategori: Allmänt



Befinner
mig just nu i Borås, Sandared. Är barnvakt åt världens sötaste tjej, Elsa. Lördagsmyset är i fullgång efter en tripp till Ica i Sandared för att köpa en påse med smågodis. För tillfället är jag egentligen ganska sur och besviken på att resan som var planerad till nästa vecka inte blir av. Nästa vecka har jag ingenting planerat eftersom jag inte har några jobbtider pga. att jag tackade nej för att vi skulle ut och resa. Men jag ser fram emot vecka 47 då Christine kommer hem och är hemma hela veckan, vi ska hitta på nåt KUL har hon lovat, bara det inte har något med skog att göra ;)

Har ni några förslag om aktivitet nästa vecka, bring it on! Om jag går hemma och inte ens jobbar en hel vecka, då kommer jag dö av tristess utan tvekan.


Jag som till och med hade plockat fram resväskan :(



Kommentarer

  • Christine säger:

    Riktigt kasst att dom inte ville åka sen!!!!

    MEn när jag kommer hem ska vi hitta på massa kul, wohoo ser fram emot veckan :D puss gums!<3

    2009-11-08 | 10:40:40
  • Kajsa säger:

    Kom och hälsa på mig vettja!

    2009-11-08 | 16:30:38
    Bloggadress: http://kajsasstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här: