sandramedk

Byebye Sweden

Kategori: Allmänt



Sådär, dragkedjan på väskan är igenzippad, benen är rakade, bikinin är med och jag har växlat till mig lite euro. Återigen lyfter vi snart från Arlanda, och jag ska ut och resa. Jag älskar det, att gå på flygplatsen, planera innan resan, packa och testa kläder som jag ska ha med mig. Förväntan. Om så bara för en vecka så är det underbart. 

Det känns så himla skönt att åka bort en sväng nu, det känns verkligen som jag behöver det. Jag ska flyga bort från allt jobbigt här hemma och när jag kommer tillbaka så känner jag mig förhoppningsvis lite starkare. För er som känner mig så tänkte jag bara meddela att fredagen är över. Det var jobbigare än väntat faktiskt, kanske låter konstigt men jag trodde jag var starkare. Släkten och familjen tog sig igenom det tillsammans och trots att vi inte bor så långt ifrån varandra så vet jag att det kommer ta tid tills vi ses alla igen och jag tycker det är synd. Tack alla som var med och stöttade, vi ska klara det här, Mormor Asta har det bra i himlen.

Nu till Lanzarote med mina sköna vänner, ses om en vecka!


Kommentarer

  • Nadia säger:

    Kan inte du ringa mig när du kommer tillbaka? Vore skönt att prata lite :) Kommer ju vilja veta ALLT! ;D

    2009-11-29 | 22:55:15
    Bloggadress: http://vyfranettluftslott.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: