sandramedk

Veckan som gått

Kategori: Allmänt



Ursäkta, tiden har runnit ur min hand den senaste veckan. Den tråkiga-värdelösa-ensamma veckan som jag trodde att jag skulle ha förra veckan kom tydligen aldrig.. Men glad är jag för det!

Måndag: Volleyträning, gick riktigt bra med nya tränaren!
Tisdag: Jobb 14-21
Onsdag: Jobb 14,30-19,30. Jennie ringde och bjöd in mig till Skövde, åkte efter Grey's klockan 9. Det snöade!
Torsdag: Sov somsagt i Skövde, åkte med bil som innehöll Jennie, Ida & Linn till Ullared! Härliga dag! :)
Fredag: Jobb 10,30-14,00. TRÖTT! Hem och slappade med mamma och pappa, hade en mysig kväll, åt tacos och kollade på Idol. Mamma slingade mitt hår :)
Lördag: Tog tåget till Gbg, mötte Linus och Frida redan i Mariestad, vi tre mötte sedan upp Fred på tåget och på centralen gick vi åt olika håll. Jag och Fred tog oss till Svenska mässan och besökte utbildningamässa. Hittade faktiskt ett par riktigt intressanta utbildningar. Senare mötte vi upp Linda, Jonas, Adam, Emelie & Kajsa, styrde vår kos mot Backa där Emil bor. Han kom senare efter att han hade "slagits" sin första thaiboxnings match och han vann, grattis! Kvällen var väldigt trevlig, vi åkte in mot centrum och gick ut på ett ställe som hette Boulevard (tror jag?). Trevligt, men musiken kan man diskutera.. Tog det ändå lugnt, hade ju match dagen efter!
Söndag: Vaknade upp och var pigg och mådde bra, skönt. Tog tåget hem tidigt och hem för att käka. Samling halv fyra, vi förlorade (22-25,23-25,18-25). Tycker inte att 3-0 speglar matchen något vidare.. Bra spelat ändå tjejer, på bortplan tar vi dem ;) På kvällen kollade jag på Heartbreak Hotel med mamma, vilken film!

Vaknade imorses klockan kvart i tolv utav att mamma ringde.. Hade ju SOVIT bort hela dagen, men jag var utvilade och det behövdes! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: